Logistics commission
#logística, logistics, logistique Logistics commission working space
Constitució de la Comissió Logística
A l'assemblea de la seu Barcelona al mes de setembre, es va establir la posada en funcionament, entre d'altres, de la comissió logística.
Amb aquest objectiu, les persones de l'assemblea interessades en participar de la comissió ens hem reunit un parell de vegades per tal de preparar aquesta convocatòria.
Amb aquesta convocatòria volem constituir la comissió logística del FSMET.
comissió logística -> ordre del dia 23/10/19
Benvinguda i presentacions [ 17:00 - 17:10]
Explicació del funcionament de la comissió i de la proposta de participació de les col·laboradores [ 17:10 - 17:20]
Breu estat de la qüestió per subàrees (espais, proposta gastronòmica, interpretació, voluntariat, equipament tècnic, etc.) [ 17:20 - 17:35]
Roda de paraules per compartir una primera pluja d'idees de cada subàrea [ 17:35 - 18:05]
Roda de paraules de fins a on pot/vol implicar-se cada col·laboradora [ 18:05 - 18:35]
Meeting Minutes
ACTA DE LA REUNIÓ DE CONSTITUCIÓ DE LA COMISSIÓ DE LOGÍSTICA
23 D’OCTUBRE DE 2019
1. Presentació de les persones assistents
Excusen assistència Quesoni i SCI. Assisteixen:
- Àxel, Coati, tecnologies interpretació moviments socials
- David, Koinós, traducció i interpretació
- Paco, XES
- Xavi Palos, permanent XES
- Mario, AlterEvents
- Laia, Koinos
- Tiam, Diomcoop
- Patrick, equip tècnic suport socis Diomcoop
- Katy, Koinós i Babels
- Aritz, La Fàbrica
- Guernica, LabCoop, voluntària comissió
- Jordi, Indigestió (sessió inauguració trobada abril)
2. Presentació general sobre el FSMET i sobre com s’organitza la comissió i què els demanem.
- Katy: demana fer les coses amb antelació i, per tant, estar connectades amb altres comissions en temes que tenen relació amb la interpretació per poder fer previsions.
3. Projecte línia roja
3.000 – 5.000 persones
Fòrum distribuït a la ciutat
Trobar uns 10 espais en la línia vermella del metro: Sants – Pça. Catalunya – Sant Andreu
Diferents mides dels espais, que siguin el màxim de polivalents possibles.
Ja està confirmada La Bonnemaison.
Tardes a Pça. Catalunya, amb tota la part més lúdica i cultural.
Els llocs on calen instal·lacions de traducció i interpretació no haurien de ser simultanis.
- Jordi, Indigestió, demana que repartim un document amb els objectius generals del Fòrum.
- Xavi Palos – troba una bestiesa tants espais en punts tan diferents de la ciutat. La Katy diu que això ja es va donar a París amb activitats programades simultàniament i la gent es perdia, els intèrprets no arribaven a l’hora.
- L’Axel parla de la gran complicació de moure tots els equips de traducció d’un espai a l’altre, és com muntar tres esdeveniments diferents. Per sort, diu, la Fabra i Coats i Can Batlló són flexibles per poder muntar dos dies abans i desmuntar un dia després.
- Xavi Palos – la Plaça Catalunya a l’estiu és molt inòspita i hi fa molta calor. Potser es podria pensar en un altre lloc. Proposen Arc de Triomf, Parc de la Ciutadella o plaça del MACBA.
- Katy: per al dispositiu d’interpretació necessiten demanar el maneig de l’idioma dels preinscrits per fer estadístiques i saber quants idiomes oferir. Al Fòrum de la Mediterrània van oferir un màxim de 5 idiomes de traducció. Però en realitat van treballar amb 15 idiomes perquè les organitzacions que proposaven tallers i xerrades, amb la info de les preinscripcions, sabia quins idiomes demanava la gent i quins idiomes podien oferir. Cal treballar bé el formulari d’inscripció per saber què es pregunta en quant a idiomes.
4. Proposta gastronòmica
En Mario diu que ells s’adapten al que proposem, però que cal saber si només es tracta de distribuir aigües i coffee breaks, o de tenir servei de dinars a tots els espais, etc. Si fos així,
5. Cal establir criteris econòmics generals, tant per als serveis/professionals que es remuneren o no (per ex. intèrprets) com per a les persones que participaran, amb diferents nivells d’implicació, de la comissió (una part remunerada en el FSMET perquè, per exemple, oferiran la restauració; una part de militància que passa per l’assistència i participació a les reunions de comissió. Cal parlar-ne a la comissió d’economia i finançament!
- Xavi Palos – Les inscripcions formaran part de l’autofinançament, però com es controla, per exemple, l’accés a Plaça Catalunya.
- Mario, AlterEvents – si es fa proposta gastronòmica als diferents espais, hi poden haver col·laboracions naturals que ja es donen i treball en xarxes, respectant ritmes i possibilitats de cada projecte. I que en tots els espais de la ciutat hi hagi els mateixos preus i la mateixa oferta, amb diversitat gastronòmica.
6. Última ronda de preguntes
- Katy: li preocupa el temps, és molta feina i hi ha molta incertesa.
Contractar la Katy? O qui sigui?
Sants: La Deskomunal com a seu per al FSMET (apuntar al document d’espais).
7. Roda de paraules: fins on m’implico, on i amb quina intensitat
- Axel: únicament com a consultor de la tecnologia d’interpretació simultània. En tota la resta de temes no vol participar. El que fan es pot gestionar via correu electrònic i no li farà falta venir a totes les reunions. Necessiten molt de temps de preparació. D’ara a gener necessiten saber quantes sales tindran interpretació i quantes cabines a cadascuna. I si pot ser quantes persones vindran. La tecnologia d’interpretació té un límit, tenen entre 20 i 50 cabines. Sobre les persones, necessita saber número perquè els receptors els compra a Xina i tarden 2 mesos a arribar. Ara en té 1.400 però si es preveuen 4.000 o 5.000 persones n’haurà de comprar molts. Recursos humans: necessitaran molts voluntaris dedicats a repartir receptors i d’altres tasques. I haurien de ser voluntaris que NOMÉS es dediquin a l’ajut a Koatis perquè estiguin disponibles només per a aquestes tasques.
Per comprar tants receptors, necessiten un avançament de diners per assegurar el bolo i per poder fer la comanda. L’Axel elaborarà els pressupostos i ens els farà arribar quan sàpiga número de participants.
Dos punts molt importants:
1) Cal electricitat per carregar els receptors
2) Equip de so: es necessita amplificació en determinades sales. Tenen equipament que els hi podem llogar, perquè si ho lloguem a una empresa externa ens costarà molts diners.
- David, Koinós. Es vol implicar però repeteix que cal fer les coses amb molt de temps per no anar sobrepassats.
- Paco. Implicació a tope. Explica, a més, el dispositiu de llits solidaris. Es posarà en contacte amb la Katy per tema de formularis d’inscripció per a l’allotjament.
- Xavi Palos: farà de voluntari els dies del FSMET.
- Mario, AlterEvents: es compromet a intentar-ho, però és un procés complicat ajuntar els espais de restauració. Si veu que es respira bé i ideològicament és coherent, s’implica. Si veu que no, ens ho dirà. Potser només per rebre encàrrecs i no fer-se càrrec de la gestió.
- Laia, Koinós. En subgrup d’interpretació, però no a totes les reunions. Cerca d’intèrprets, bàsicament.
- Tiam. Ha de parlar amb la resta de persones de Diomcoop, però es volen implicar.
- Patrick: juny és època alta d’esdeveniments i no saben si tindran prou personal. Proposa parlar amb gent com Espigoladors, que fa poc van fer una paella per a 1.000 persones. Proposa que a les properes reunions a banda de debatre sobre el FSMET poguem sortim a fer una cervesa.
- Aritz: militància, voldria implicar-se en la part de proposta gastronòmica.
- Guernica: també part de militància, voldria implicar-se en la part de cerca i reserva d’espais.
- Jordi: disponible per pensar programació cultural, però està a l’expectativa del que pugui proposar el Fer i li sorgeixen dubtes pel fet que la programació cultural es tracti des de la logística. Indigestió, a banda de programar, també treballa molt en els continguts i el discurs de les propostes.
Necessita tenir una previsió de les reunions que hi haurà, o en hores.
Comunicacions
- Llista de distribució: s’inclou a tothom. En David demà pregunta un per un quina adreça de correu electrònic incloem a la llista.
- Propera reunió comissió: dimecres, 27 de novembre, de 17 a 19h. A Ecos Bailén. La Guernica reserva la sala.
- Reunions de subàrees: decidim les dates per correu electrònic.
Report inappropriate content
Is this content inappropriate?
2 comments
https://apkprobox.com/iron-blade-mod-apk-latest-version/
https://apkprobox.com/iron-blade-mod-apk-latest-version/
Add your comment
Sign in with your account or sign up to add your comment.
Loading comments ...